Wundert mich nur das es kein Download Titel wird, außer es wurde noch nichts konkretes gesagt?
[WiiU] Tank! Tank! Tank!
- Oliversum
- Moderator
- Nintendo Network ID: Oliversum
Re: [WiiU] Tank! Tank! Tank!
Das Spiel kommt aus der Spielhalle und ist von 2009.
Wundert mich nur das es kein Download Titel wird, außer es wurde noch nichts konkretes gesagt?
- Shiiro
- Der Perser
- 3DS Freundescode: 4983-4989-3711
Naja ein Amazon-Listing inklusive Cover müsste konkret genug sein 
[ externes Bild ]
Mir persönlich fehlt ja irgendwie ein Untertitel. Sowas wie "Panzer gegen Käfer" oder "Bunter Panzerspaß für die ganze Familie"
[ externes Bild ]
Mir persönlich fehlt ja irgendwie ein Untertitel. Sowas wie "Panzer gegen Käfer" oder "Bunter Panzerspaß für die ganze Familie"
[ externes Bild ]
[ externes Bild ] [ externes Bild ][ externes Bild ][ externes Bild ]
Bei SK CLOTHES fast jede Woche neue Shirts
- Isst man zuerst das Huhn, oder das Ei?
-
Calmundd
Ich würde Tank! als Untertitel nehmenShiiro hat geschrieben:Naja ein Amazon-Listing inklusive Cover müsste konkret genug sein
[ externes Bild ]
-
Kleeno
- Nintendo Network ID: Kleeno
- 3DS Freundescode: 1719-4571-9573
Calmundd hat geschrieben:Ich würde Tank! als Untertitel nehmenShiiro hat geschrieben:Naja ein Amazon-Listing inklusive Cover müsste konkret genug sein
[ externes Bild ]
- Daichi
- Werner Ditsche Erdel
- Nintendo Network ID: Ditsche
- 3DS Freundescode: 4828-4318-7933
Vielleicht heißt es ja "Tank! Tank! : Tank!" und keiner weiß es 
- Seppatoni
- Stv. der Top 5
- Nintendo Network ID: Seppatoni
- 3DS Freundescode: 5327-0890-2151
Tank Tank Tank (often stylized as Tank! Tank! Tank!), is an arcade action game for the Wii U. The game has the player controlling a tank and completing missions by destroying giant enemy monsters. Tank Tank Tank is the spiritual successor to Tokyo Wars, a 1995 arcade game which had a similar story line and gameplay mechanics. Tank Tank Tank was originally released in Japanese arcades in 2009, and developer Namco has been working on the Wii U version since 2011. The game is scheduled for release in Fall 2012, likely as a Wii U launch title. Tank Tank Tank on Wii U will have fully destructive environments and will offer co-op multiplayer as well.
Tank Tank Tank Wii U features
Tank Tank Tank features a very cartoony look and is more of a casual action game than one that appeals to hardcore gamers. Players in Tank Tank Tank will be given a tank to control with the Wii U GamePad tablet controller, which will also be used to display mission status, map, ammunition, weapon selection, and more. Players can equip their tanks with several weapons, including flamethrowers, machine guns, and missiles. It will also feature a co-op mode where up to four players online and offline can fight against monsters together. In addition, there is a competitive multiplayer mode where everyone fights against one another. Players can also use the built-in camera to take a photo and use it as an avatar for their tank online.
http://wiiudaily.com
Mit Online-Modus? Hui.
Tank Tank Tank Wii U features
Tank Tank Tank features a very cartoony look and is more of a casual action game than one that appeals to hardcore gamers. Players in Tank Tank Tank will be given a tank to control with the Wii U GamePad tablet controller, which will also be used to display mission status, map, ammunition, weapon selection, and more. Players can equip their tanks with several weapons, including flamethrowers, machine guns, and missiles. It will also feature a co-op mode where up to four players online and offline can fight against monsters together. In addition, there is a competitive multiplayer mode where everyone fights against one another. Players can also use the built-in camera to take a photo and use it as an avatar for their tank online.
http://wiiudaily.com
Mit Online-Modus? Hui.
-
Calmundd
Ich möchte lieber giant enemy crabs habenSeppatoni hat geschrieben:[...] and completing missions by destroying giant enemy monsters.
- Starscream
- genfrei
Monsters kann auch für crabs stehen
- Shiiro
- Der Perser
- 3DS Freundescode: 4983-4989-3711
Automaten sind halt generell VIEL cooler 
[ externes Bild ]
- Isst man zuerst das Huhn, oder das Ei?
- Seppatoni
- Stv. der Top 5
Anscheinend ist doch kein Online-Modus vorhanden.Seppatoni hat geschrieben:It will also feature a co-op mode where up to four players online and offline can fight against monsters together.
-
Boba
- Zurück aus dem "Urlaub"!
Was ich von dem Spiel auf der gamescom gezockt habe, war unter aller Kanone, würd mich wundern, wenn das was taugt 
- Seppatoni
- Stv. der Top 5
Beim Message Board im Miiverse beschweren sich alle über den fehlenden Online-Modus.Calmundd hat geschrieben:Four players online ist kein Online-Modus?
Zumindest das Feedback im Miiverse ist - mit Ausnahme des besagten fehlenden Online-Modus - eigentlich ganz okay.Boba hat geschrieben:Was ich von dem Spiel auf der gamescom gezockt habe, war unter aller Kanone, würd mich wundern, wenn das was taugt
- Starscream
- genfrei
Reviews sind auch unter aller Sau 
45 Durchschnittswertung bei metacritic
45 Durchschnittswertung bei metacritic